APAIR Asociatia Agentilor Imobiliari din România oferă resurse educaționale și de business de calitate, susținute de un cod etic al agentului imobiliar. APAIR este modelată după NAR, National Association of Realtors din Statele Unite. In prima fază, am realizat pentru ei un film de workshop, apoi o serie de interviuri cu personaje importante din NAR și participanți la workshop-uri – motivate de nevoia unor produse media de calitate. Cum mai toata echipa noastră și-a început cariera în televiziune – unde greșelile nu se admit și totul trebuie să fie foarte precis – experiența și-a spus cuvântul, astfel că am asigurat cu succes producția și post producția. Totul la pachet cu elemente de media training care să ducă interacțiunea dintre gazde și invitați la un nivel cât mai profesionist.

Realpro Realpro oferă servicii imobiliare, instrumente online pentru agenți imobiliari și clienți, cât și o franciză imobiliară. Problema principală la momentul respectiv era una de subreprezentare sau mai simplu spus, oamenii știau prea puțin despre cei de la Realpro și despre serviciile lor. Intr-un timp relativ limitat, am găsit o formulă de a-i pune pe hartă printr-o abordare foarte directă a problemei.

Pentru etapa inițială, de establishment, am optat o abordare clasică de televiziune, cu o prezență de tip interviu, calibrat pentru social media (durată). Comunicarea s-a făcut de asemenea și printr-o campanie de facebook, care să le permită celor de la Realpro să-și comunice mai bine valorile. In plan secund, am oferit sugestii de calibrare a mesajului din site și elemente de media training, pentru o mai bună prestație pe diferite zone și canale de comunicare.